MARDRÖM...=(



Jag hade en sån vidrig dröm...
Jag drömde att nån gammal knarkar-tant skar upp en levande katt, köttet runt revbenen och käkade, och hon satt på en trottoar kant och katten bara jamade...Så jag var tvungen att döda katten fort så den inte skulle lida mer. Och sen tänkte jag attackera tanten, men det fick jag inte för min pojkvän, så började hon hugga vår bil, med nån järn grejj, så vi körde därifrån, sen tog polisen henne...Och hon fick sitta i finkan, den jäveln!

FYFAN vad förbannad jag var i min dröm, jag tänkte mörda den där jävla tanten!

Om någon läser, vad är din värsta mardröm??

Kommentarer
Postat av: Anonym

heejsan ! jaa jag vill också satsa på bruna och svarta, jaa visst är dem helst skulle jag vilja ha et tpar enkla som funkar åt allt :)



kram

2009-05-05 @ 11:21:44
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0