Jodå...Lite extra kroppsångest tack!

Det blev Jensens Böfhus, det gick bra, fast blä...
Efteråt kände jag mig så illamående, och ville bara försöka spy, men det kan jag inte, än i alla fall...

Nu blir det kaffe m. lite mjölk, ingen frukost, ingen lunch, kanske lite middag...
Nu har min Anorexiperiod börjat... ska försöka hålla den längre denna gången, så jag kan gå ner ordentligt i vikt.

Tvättdag idag, och jag har kvällspasset, tur hade jag också gick ner för 30 min. sen och det var ledigt, så fick jag 3 extra tvätt timmar! YEAH!

Alltid lika skitigt där nere, brukar städa ordentligt efter mig, men jag tror jag och en annan är de enda som städar där nere.. ÄR INTE DETTA ETT VANLIGT PROBLEM? Är det så i alla tvättstugor runt om i Sverige?
Förra gången sket jag i att städa där, och min sambo som också är fastighetsskötare här skrev en arg lapp till alla andra, haha! Tror inte jag tänker städa idag heller, så jävla arg på de tdär.

Tänker att om jag städar fint, så tänker väl folk fortsätta, men icke då. INTE FAN tänker de hjälpa till att hålla det fint där nere...JÄVLA AS! Jag ska kanske städa där nere, och sen hålla koll varje dag på vilka som inte städar och gå upp till de och ge de en JÄVLA BLÅSNING! HA, vad ska de säga då? Deras tvättkolv är ju bevis på att det är de som tvättat ju.

NÅN som tycker något?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0