Jensens Böfhus

Dyrt som fan, men jag tycker det är mer värt med en fin middag än att gå på bio, det är tråkigt...bio alltså!

Det blir väl Kyckling i Whiskysås, I suppose..

Vi bokade tid till 19:15, men Pojkvännen är ute på nått jävla äventyr, hoppas han kommer tillbaka i tid då, annars blir det väl inget Böfhus..

Det har fan inte varit en enda jävla kotte inne på min blogg, haha, aja, får fixa till den och pinga lite, så kanske någon läser den, hmmm...

Inte ska jag ha denna fula headern, och denna designen i alla fall, har bara inte haft tid att fixa iordning här....Har glömt lite hur jag gjorde förra gången, men jag är jävligt snabblärd, så jag kommer nog på det snart.

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0