Jävla kropps ångest...

Fy fan att inte trivas i sin kropp, jag känner mig helt jävla instängd.

Jag hatar varenda jävla valk varenda liten fett cell.





Jag vill vara som Lindsay Lohan, hålla mig borta från all jävla mat, och bli jätte smal, så alla kläder passar...

Aja, vi får se hur det går..

Hatar när man kommer i situationer där man inte kan säga nej till all jävla mat som måste bjudas hela tiden. Vad är det med folk och mat egentligen, vissa vill kanske inte ha några jävla muffins, måste ni komma och bjuda på era jävla MUFFINS???

Ta er mat och försvinn!

Kommentarer
Postat av: Asall

Nej usch sluta säga sådär!

2009-05-01 @ 19:18:53
URL: http://taslimi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0