Gått ner mer i vikt, hehe...

Åh, jag har gått ner lite mer nu! =)

Jag är så jävla glad att jag klarade förra helgen, vi var nämligen på Bakken, ett nöjesfält i Danmark, och blev frestad av det ena och det andra, men det gick asbra!

Har börjat äta mindre och mindre nästan nu..Men jag vet att det inte går om man överdriver med att äta för lite, då blir man helt yr och orkar inte röra sig det minsta, man blir som en grönsak lixom. Därför försöker jag hålla mig till 500 kcal eller nåt om dagen, vissa dagar mindre om det har gått bra hela dagen och ändå är kväll, då behöver man ingen energi.
Men ibland om man ska göra en massa så är det bäst att käka typ en portion gröt och dricka lite kaffe på förmiddagen så man pallar, annars blir bara folk sura.
Dessutom är det lättare att hålla sig längre om man inte överdriver, för då blir man inte lika sugen på att äta heller och bryr sig inte lika mycket, för jag vet vad jag vill!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0