Biljard Igår!

Igår kväll efter Hockeyn ( fyfan), stack vi med Robin och Sara och spelade Biljard. Det gick fan rätt bra, jag börjar bättra mig. Pojkvännen en pajas som vanligt, särskilt när han är full...Så knäpp han är alltså, men roligt för jag var egentligen inte alls på humör, men det gick.

På dagen hjälpte jag till att olja in den där trallen som har blivit lagd nu. OMG, det var jobbigare än man kan tro, och blåsor på händerna fick jag också! Men det var i alla fall bättre än att bara sitta hemma....BLÄ!

Kalorierna då? Det blev en portion havregrynsgröt, lite kaffe med mjölk, och kyckling sallad utan dressing eller nått sånt, typ feta på kvällen... Så ungefär 460, kcal.

Nu är pojkvännen iväg och jobbar lite, så jag kan sitta i lugn och ro vid datorn och dricka kaffe..
Och fundera på om jag ska äta lite gröt eller inte, eller vänta till senare..

Nu ska jag i alla fall kolla lite på en serie, och spela Mafia Wars och Poker! =)

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0