Ännu en mardröm...suck!

Inatt sov jag r iktigt dåligt, fy fan.. Jag drömde att mitt hår föll av när jag borstade det, stora tussar så jag fick en massa kala fläckar på huvudet....hemskt..


Jag har inte ätit särskilt mycket, I måndags blev det typ kaffe, en tallrick med havregrynsgröt (100 kcal), och lite middag ( ca. 300 kcal). Igår åt jag inget på hela dagen, jag drack några koppar kaffe m. mjölk ( ca. 200 kcal totalt) och på kvällen käkade jag typ  8 oliver, lite majs, en tomat och lite gurka.. That´s all!

Idag har jag druckit lite kaffe och nu äter jag en portion havregrynsgröt.

Har mått ruskigt dåligt idag, frusit skiten ur mig, haft värk i hela kroppen...Antagligen för att jag legat och spänt mig och inte sovit ordentligt.
Brukar följa med min pojvän på hans jobb ibland, som idag, men var tvungen att åka hem, för jag fick mens och mådde så jävla pissigt. gillar inte heller att vara på "firman", särskilt inte när man inte kan vara ute i solen, det är roligare att åka runt och fixa grejjer, eller handla saker om det är sånt här väder.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0