Vilken kändis?

Jag brukar fundera på vilken kändis jag skulle vilja va...

Om jag skulle välja nån utländsk tror jag jag skulle välja, Jessica Alba, Paris Hilton eller Brittany Murphy.

Jessica Alba, för att hon typ är perfekt, samma med Brittany Murphy.
Paris Hilton för att hon verkar ha det så jävla enkelt, det kvittar hur mycket hon gör bort sig, det går bara bra för henne ändå!


Nån svensk?

Hmm, vill egentligen inte säga det, men faktiskt Kenza, hon är riktigt snygg, och hon har typ ALLT en tjej vill ha. Sen skit samma om hon har lite familje problem, vem har inte det? Det har jag i alla fall, med en Alkis morsa, en styvmorsa som har mobbat mig hela mitt liv ( är av med henne nu som tur är).

Nån annan svensk då? Hmm... HAH! Mini Andéen såklart! Vem hade inte viljat vara super-modell och skådespelerska?

Vem hade Du valt då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0