Sorry...

Jag är jävligt dålig på att skriva i bloggen...hmm...

Har fortfarande inte gett upp min  viktnedgång,  vägde mig idag och uppt'ckte att min våg är fucked up, den väger olika beroende på vart på golvet man ställer den, behöver en ny... Så jag provade runt lite och tog det som den visade på flest ställen. hmmm...

Över midsommaren var vi i Göteborg och var på Liseberg... Jag hade bestämt mig att jag skulle få äta "normalt" på midsommaraftonen...Mådde jävligt dåligt på kvällen, så jag gick in i duschen och spydde...Denna gången lyckades jag ändå rätt bra, jag brukar inte kunna spy, men det är väl en vanesak. Spydde kanske 4 dl eller nått bara...men det kändes lite bättre efteråt. Nästa dag straffade jag mig själv och åt extra lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0