Puh...vågen stod still där ett tag...

Men inte nu längre, jag har absolut inte gett upp än!

Har gått ner ca. 5,5 kilo...HAHA!
Det är ju min födelsedag om 19 dagar eller nått ( 27:e juni ).
Ska gå ner minst 2 kilo till innan dess.
Pojkvännen klagar som fan, men det skiter jag i..Vadå benig?

Igår sa han, "snart kan man ju kasta upp dig till månen, du kommer ju aldrig att äta".

Han tvingade i mig brieost, mimosa sallad och kex för en vecka sen, men HERREGUD vilken ångest jag fick sen..Gick ut med hunden och det kom upp lite grann, men inte alls mycket, typ en matsked. Mådde riktigt jävla illa.
Så nästa dag åt jag typ ingenting.

Och jag har haft sån ångest för att vågen inte har rört sig neråt, men idag visade den på - 1,3 kilo till...Vilken lättnad, annars hade jag brutit ihop, totalt.

Gå och lägga sig varje kväll med smärta i magen och ända upp i halsen, för vilken nytta annars?
Lida som fan, och så får man ingen belöning?
Känna sig yr i huvudet varje dag och se suddigt, känna sig som att man ska svimma hela tiden, och så för ingenting?

Klart man blir ledsen då...

Idag har jag ätit 200 kcal. vet inte vad mer det blir, 200-300 kcal kanske.

Har varit aktiv idag i alla fall, städat hela morgonen ordentligt, bäddat rent i Styv-sonens säng, gått runt, till läkaren och lite i Mobilia.

Satsar på 200 kcal till idag, då blir det ca 100 gram jordgubbar som vi köpte i helgen, (47 kcal), och blandat med havregrynsgröt, stor portion (150 kcal).

Alltså det blir så sjukt gott! Det smakar som McDonald´s Jodgubbspaj!

Här är receptet om nån vill ha:

1, 5 dl AXA fiberhavregryn, och jordgubbar välj själv hur mycket.
3 suketter, ½ tsk salt typ, ½-1 tsk kardemumma, ½-1 tsk kanel.
2 dl vatten, rör runt och mosa jordgubbarna lite, in i mikron på 2 minuter.

MUMS! Och bara 200 kcal! Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Tova

okej förlåt, jag älskar din blogg, och jag läste din förra också.. men jag måste bara säga detta. inget illa menat, visst du får göra som du vill, det är ditt liv liksom, men jag har läst dina tidigare inlägg och du... skaffa hjälp. Du kanske inte tror på det, men det värkar lite som om du har någon sorts, jag kanske inte så farligt mycket, men anorexia? Skaffa hjälp bara. Hjälpen behöver inte vara en doktor eller så, utan kanske en pojkvän eller mamma(ja jag vet.. men släkting då?). Det är så synd, det är så många som mist livet p.g.a anorexia?! Och jag tycker det är hemskt, så vi borde göra allt för att stoppa det.

Förlåt om du tog illa upp, men visst jag är bara ett barn, så igentligen borde du ju inte ens lyssna på mej alls. Kram.

2009-10-23 @ 17:58:04
URL: http://wonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0