Hells Kitchen!



Jag bara älskar den serien, och igår var det två avsnitt på raken, haha!

Var det någon annan som såg det? Jag älskar själv att laga mat, och är jävligt bra på det också.

Har funderat länge på att fråga arbetsförmedlingen om jag kan få gå deras kock-utbildning. Självklart tar jag den mest avancerade utbildningen då, jag vill inte vara bli vanlig kock, utan kock med lite "piff", hehe... Om ni fattar vad jag menar?
Ja...Annars får man ju bara jobba med skit, typ skolmat och sånt, hur kul är det?

I alla fall, det har varit en dröm länge, att få jobba med mat. Har alltid, ända sedan jag var liten drömt om det..

Men den drömmen försvann någonstanns ett tag, när alla tyckte att jag skulle bli inredningsarkitekt, men nej...jag tror inte det, utbildningen till detär alldeles för jobbigt, och det klarar jag inte av!

Så ont i huvudet och dåligt jag har mått nu på morgonen, nu blir det havregrynsgröt och kaffe, OCH maffia wars, haha!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Å jag hoppas verkligen du får studera det du vill och önskar! Ett tips jag har är den här utbildningen.. http://www.strombackfolkhogskola.se.. Där har jag hittat drömutbildningen iaf :)

2009-06-10 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0